tisdag 18 januari 2011

Go kväll =)

Har under en längre tid inte mått nå bra, mått apa, sovit på tok för mycket, och isolerat mig från omvärlden som min psykolog säger.


Förra veckan när jag var hos psykologen eller han är beetendevetare, men hur som helst, så pratade vi som vanligt i över 2 timmar och vi kom överens om att jag ska gå ut och gå i 40 minuter 6 dagar i veckan, och jag måste åka till en kompis minst 1 gång i veckan, helst över bron (Mamma räknas inte).
Jag har hållit våran överenskommelse bättre än förväntat.
Jag har varit ute och gått 40-50 minuter varje dag förra veckan, förutom Söndag för då regnade det.
Var i väg till Verre på Torsdagen och Malin på Lördagen... och jag känner att den där promenaden gör susen, och att jag sover mindre gör mig oxå gott! Siktar in mig på att inte sova längre än till 10 dom dagar jag är ledig och inte för mycket efter jobbet! 
Jag får väl be om ursäkt för att jag har varit en urusel vän, som inte har hört av mig och som inte orkat åka bort. men det blir bättre.
Ja det blir bättre för varje dag tycker jag, jag ger det tid, för mitt mål är att jag ska bli samma gamla jag, och stanna där! 
Jag har underbart fina vänner, men just idag känner jag för att ge extra cred till Verre och Madde. Tack för att ni har stått ut och ringt mig varje dag "Bara för att kolla läget".


Det känns så mkt bättre när man skriva av sig!
Nu ska jag hoppa i mina nya jeans leggings och min stora varma vita stickade långa kofta och åka in till min farmor och fika! Ett till steg i rätt riktning, för jag måste faktiskt över bron! =)
/C

4 kommentarer:

Anonym sa...

urusel vän håller jag med om

Hanna sa...

En av de finaste vänner man kan ha skulle jag vilja säga!

Carolin Mann. sa...

Tack gumman!!! =)

Martin sa...

Väldigt intressant inlägg blir till att följa denna blogg för det står verkligen mycke intressant i den. Hoppas du mår bättre och bättre (ser ut som så på senare inlägg). Ta hand om dig och fortsätta jobba på att leva IDAG