torsdag 28 oktober 2010

Idag känns det så mkt bättre.

Tror jag ska rínga Anna, för är sugen att åla och träffa min gudson.

Igår var jag sååå inne norden anti, på allt ( nästan).
Jag får fan i mej ångest inför nyårsafton... Precis alla mina vänner har en pojkvän, och det har inte jag,och jag tycker för det mesta att jag inte behöver nån heller Men just nyårsafton, "Tack för inbjudan, vilka kommer?" " 7 par 4 bäbisar och du" TACK MED NEJ TACK! Jag tycker inte att det är ett dugg roligt, Då jobbar jag hellre jag tror jag ska erbjuda mig att jobba, så slipper jag känna ångest! Igår var jag bara allmät less, att inte ens när man är birsta kan ringa nån som bara kan följa med på donken?!? " Näe men sen när min man kommer hem så ska vi äta så det går inte"  Daaahhh!

SINGELVÄNNER SÖKES ;P

Måste väl skriva att jag har faktiskt världens underbaraste vänner, jag är alltid välkommen, känner mig alltid välkommen, men det är inge kul att ständigt vara att 3:e hjul!

./C

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen, gullis. Känner du dig som 3:dje hjulet? :`((

<3<3 /Boppis

Miranda sa...

OMG man vill äta upp din header!
Fin blogg!