lördag 11 juli 2009

Vaknade till en härlig dag.

Jobbade i natt och var oförskämt pigg hela natten, vilket jag säkerligen kommer få igen i natt.
Vaknade halv tre och fick då besök av Maria och Elna (Maria är en fin vän till mig och vi bodde förut grannar på fridhemsgatan och Elna är hennes supersöta 6 månadersdotter)
Solen sken och vi gjorde kaffe och satt oss ute på altanmöblerna som just nu är ute på gräsmattan för att jag inte fått fingrarna ur arslet och oljat in och målat klart altanen... Hur som helst var det jätte trevlig besök, lite tråkigt att jag inte kunde mysa med Elna som jag hade velat, men vill gärna inte smitta ner henne.
Efter ett tag kom Anna och gjorde oss sällskap, sen när Maria och Elna for hem så åkte jag och Anna på öb och köpte plastglas till min fest och en frappe på waynes.
Nu är jag hemma igen och tänkte lägga mig i soffan en stund innan det är dax för natt jobb.





/C

Inga kommentarer: