torsdag 16 juli 2009

Fortsättning ....

jag somnade hur som helst strax innan 6, sov till 8 för då ringde Linda och ville att jag skulle följa med till Uppsala och köpa en hundvalp.. och ingen valp som helst, utan min favoritras Golden rektriver.. så jag kunde bara inte tacka nej.. så trött som ett svin följde jag med, Hade Lindas barn med oxå, men efter en bit på vägen så vart den ena sjuk, och det var ju direkt så att vi kunde vända när vi var i Gävle... vi fick stanna ett par gånger på vägen.. Men väl framme hos valparna så vart jag kär, helt över öronen förälskad.. hur söt var dom inte då? Åhh!! Ville oxå ha, men jag har varken tid eller ork just nu.. Men i framtiden så... :)
Halv sju var jag hemma, och hur skulle jag hinna sova då?, nja 20 minuters sömn på soffan innan det var dax för nattjobb... Och hur pigg är jag?! Näe inte direkt, går på nån slags överväxel.. känner mig hyffsat Speedad, och hoppas jag kan somna när jag kommer hem.

Och min bror har sagt åt mig ett antal gånger nu att jag ska köpa en spikmatta.. och vet ni vad, för en gångs skull ska jag lyssna på min storebrors råd och köpa en.. tror tillochmed jag ska beställa en över internet nu på engång.

Näe back to work./C

Inga kommentarer: