söndag 5 juli 2009

Jag och och min Hanna

Hej alla glada läsare.. :p

Ikväll hart jag haft en ur mysig kväll... och dag.
Mamma kom och hämtade mig, bakis som jag var... åkte in på stan och åt langos.. sen hämtade jag bilen i nacksta och åkte till Verre i söderåsen och drack kaffe, sen hämtade jag upp Hanna, och vi for på ica maxi och handlade.. och sen hem till mig och drack vin ocg lagade mat...
Till förrätt var det rostade bröd med lax och skagenröra.. till huvudrätt vart det potatissallad (inge vanlig utan Hannas special) vilket betyder, ruccola, fetaost, potatis, tomater och gurka och kryddor, inge klet :p.. så jag gjorde en vitlöksdressing och vi hade grillad kyckling till :D
Sen innan vi åt alla mat så gjorde en efterrätt, Hallonpannacotta, och om det var gott eller inte det vet jag inte, för vi glömde bort den heheh!! När klockan var nio frågade Hanna om vi skulle gå ut.. och jag nappade.. så det var bara att hoppa in i duschen och stressa på mig kläderna och slänga på lite smink, sen stressa till bussen, eftersom det inte var nån som kunde skjutsa oss..
Hur som helst, så kom vi med bussen och gick på Oscar och där var det inte många... Så vi tog oss en tur till Bishop och tog en öl... och sen tillbaka till Oscar då de kommit mer folk dit, dansade som aldrig förr,, svettig som faan.. men hur kul som helst..

Så om jag ska göra denna berättelse kort, så kan jag summera denna kväll som en sjukt rolig kväll med MIN Hanna... bilder kommer senare.

p.s Jag är full när jag skriver de här så om stavelser eller meningar inte stämmer så vet ni varför...

Längtar.


Hej då! /C

3 kommentarer:

Häänna sa...

haha.. efterrätten tar vi imorgon :) Kan behöva lite hjälp med minnet också :P

Häänna sa...

Vad längtar du till?? :)

Carolin Mann. sa...

*pip*