tisdag 3 augusti 2010

Spännande!

Har fått min första större beställning på cup cakes.. En arbetskompis som fyller 50, behövde min hjälp!
Såklart jag ställer upp, det är ju så roligt med muffins!
Men jag har fått blackout, jag som brukar göra massa olika cup cakes hela tiden, kommer inte på nån nu... Behöver 4 olika sorter, Choklad och hasselnötsmuffins är klara... men dom andra 2, nån som har nått tips?

Vad ska man ta för pris?
Måste åka och handla alla ingredienser iaf... Strössel har jag hemma.. Massa olika söta, björnar, hjärtan, pärlor i alla färger.. Ni hittar sötaste strösslet här!!
/C

3 kommentarer:

Michaela sa...

Vad kul! Jag såg på affären häromdagen ett ätbart glitterdekoration på tub, det såg väldigt spännande ut att lägga på cup caksen :)

http://attbakacupcakes.blogspot.com/

Carolin Mann. sa...

Åh vad roligt! :) Jo det finns hur mkt som helst.. jag bara älskar kakburken.se!!

Hoppas ni har en toppen sommar!

Carolin Mann. sa...

Åh vad roligt! :) Jo det finns hur mkt som helst.. jag bara älskar kakburken.se!!

Hoppas ni har en toppen sommar!