onsdag 4 augusti 2010

Mysbeök!

Igår ringde min svägerska och frågade om jag ville besök över en natt, typ nu?! Jamen självklart, har ju semster och inga planer i världen! :)
Dom kom runt 15 tiden, och vi möttes upp på IKEA, där jag och svägan tog en sväng om, och barnen lämnade vi på Ikeas lekställe, Småland!
Sen for vi vidare hem till mig där vi skulle grilla hamburgare, och mamma och bill var inbjudna, och mamma vart hyffsat överraskad när hennes svärdotter och barn barn var här :)
Emma, Fredrik och lilla Hugo kom oxå och gjorde oss sällskap!
Fredrik är helt klart den bästa lekgubben! Barnen är helt tokiga i han och Emma... Det första dom säger när dom kommer " Faster! kommer Emma snart?" heh!
Hur som helst så grillade vi hamburgare, drack vin och jag hade bakat kladdkakemuffins med grädde på och rödvinbär som garnering!, supergott! ..

Idag har vi varit på Birsta och handlat lite åt barnen och mimmi, och sen avslutade vi den turen med mat på IKEA.
Och sötaste svägan tyckte att jag skulle ha dessa fina läppglans, dom passade så bra in på mig, som är galen i att baka cupcakes i alla former! Tack älsklade mimmi!


/C

1 kommentar:

Mamma-Mu sa...

Ja men det var väl ändå det lilla, va???? Tyckte verkligen att dom passade dej perfekt :) Tack för en mysig kväll igår å en mysig dag idag! Ses imorgon hjärtat!!! Kramen