måndag 30 augusti 2010

Kylskåpsmagneter

Jag tycker egentligen inte att man ska ha så mkt på kylskåpet... men har fånt så otroligt fina kylskåpsmagneter av min bästis Emma och mamma, teckningen står Hugo för! =)



"SJUNG som om ingen hör dig
DANSA som om ingen ser dig
ÄLSKA som om du aldrig blivit sårad"

"Vänner fyller livet med glädje, själen med solsken
och hjärtat med kärlek"

"Det sägs att det är svårt att finna vänner.
Som tur är vet jag vart du är."

Av mamma har jag oxå fått 2 st.

"En mamma är en vän du aldrig växer ifrån"

"Tänk att jag kan sakna dig fast du alltid är här"
/C

2 kommentarer:

Angelica sa...

Jag har "Inget går upp mot en god vän, undantaget en god vän med choklad" och "Att tänka fritt är stort, men tänka choklad är större" ;)

Carolin Mann. sa...

Du gillar Choklad va?