onsdag 25 augusti 2010

Mammas lilla tjej

som just har fyllt 26 år!
Var inte alls så mammig för några år sen.. Men nu är jag mammas flicka, pratar i tfn varje dag och ses minst 3-4 ggr i veckan och nu är hon och hennes man i Egypten och har vare i snart 2 veckor, kan man ha mamma abstinens?!
Går runt och är orolig hela tiden... Imorse hade jag 3 missade samtal från skyddat nummer 05:50.. "Jaha nu har det hänt nått, nu ligger dom på sjukhus och personalen försöker få tag på mig och jag svarar inte.. tänkt om dom inte ens lever" Ja ni kan ju tänka er själv hur tankarna gick i huvudet, så jag skickade sms till mamma och frågade om dom levde och dom satt i en buss på väg till nått ställe... Och tur var väl det :)

Nu är jag och zebbis hemma i mammas lägenhet, åkte hit mest för zeb´s skull, så han får känna sig lite hemmavid!

Var på fikadejt hos Malin förut.. Sötfian hade bakat jätte fina rosa macaroons och rödvinbärsmuffins!! :)

Näe nu ska jag kissa vovven sen sover jag nog här i natt, så blire nära till jobbet!
/C

Inga kommentarer: