tisdag 6 oktober 2009

Vad slö jag blivit.

Orkar nästan aldrig blogga längre.. heh!
Efter en helg full av jobb, så är jag ledig idag, varit i stan med anna och fikat på ett jätte mysigt café. Signes kaffe, ligger där gamla chock låg(dom sålde ladysoul kopior och skinnjackor) Sen har jag varit och hälsa på Maria men ingen Elna hemma :( Men vi hade mysigt ändå, nu är jag hemma och hade tänkt städa, men ja orkar för tusan inte...
Igårkväll var Anna hit på besök så då passade vi på att beställa massa nya berlocker som det ska bli nya halsband av.. måste bara hitta en återförsäljare av bra kedjor, gärna tunna... Någon som vet nån bra? och nej Panduro har inga bra...
Näe nu ska jag försöka slita mig upp ur min otroligt sköna soffan och sätta igång dammsugaren.

Ikväll blir det våfflor hos syster sen kaffe hos Anna :)

Hej hopp!!/C

Inga kommentarer: