torsdag 8 oktober 2009

Konstant trött, det är en sjukdom.

Jag är konstant trött, vill ni veta hur min vecka har sett ut? Måndag jobb till 16:30, hem och sov till halv åtta.
Tisdag Ledig, och hann inte sova för jag var helt uppbokad.
Onsdag- jobb till halv fem, middag hos mamma sen sov jag til kvart i åtta, och fika lite sen hem och sov.
Torsdag- jobb 7-16, Birsta med mamma, mat, sen sov jag till Halv åtta, sen nu ska jag sova igen.

Jag vet att det är mitt HB* som spökar, min läkare vill att jag ska äta järntabletter när jag är såhär, för jag blir såhär i perioder. Men man blir ju så dålig i magen, men hur som haver så åkte jag och mamma på Birsta tidigare idag, så jag köpte en flaska med flytande järn som skulle va skonsam mot magen.

Imorrn jobbar jag till halv fyra, sen ska jag ha dom bästa på middag.
Eller hälften av gänget.
Anna, Franne och Hanna.

HB= Blodvärde, lågt järnvärde i blodet= TRÖTT!!/C

Inga kommentarer: