fredag 9 oktober 2009

Trevlig kväll hos mig.

Har haft fint middagsbesök av Anna, Franne och Hanna ikväll.
Men innan dom kom så sov jag 1½ timme såklart!!
Ikväll bjöd jag på kiwilax med citronsås och pressad potatis.
Söta Anna och franne hade med sig en blomma :) Me like! Tackar!
Sen bjöd jag på äppelpaj till Idol, nu har dom åkte hem och jag ska se klart på idol.
Imorrn bär det av till Fasters 2 älsklingar i östersund (Har en liten fasters älskling í sthlm oxå vid namn Leah) Maja fyller 8 på Söndag så imorrn åker vi dit jag och mamma, Men innan det ska jag köra Hanna till flyget, för hon ska med planet, till Stlm.


Jag har helt enkelt dom finaste vännerna man kan ha.


Jag gjort ett halsband till min svägerska, man behöver ett sånt om man är pluggerska :D


Puss och godnatt!!! =) /C

Inga kommentarer: