tisdag 6 oktober 2009

Farmor min är den bästa.

Vad skulle jag göra utan farmor?
Hon har ALLTID ställt upp för mig, ända sen dagen jag klev ur mammas mage.. :)
Ja hon skämmer bort mig!, men hon har ju ändå bara ett barnbarn så det tycker jag att jag är värd.
Sa till farmor häromdagen att jag frös så om fötterna, så nu ikväll var jag där och fick bl.a dessa.

Sen ville jag ha lite virkade dukar oxå, då det fick jag med mig hem oxå, typ 10 stycken men har inte lagt ut alla... :)





Bjuder även på en bild av min senaste plantering.

/C

1 kommentar:

rikke sa...

Oooooooooj vilka fiiiiiiiiina!!Jag vill oxå ha sånna fina när kylan kommer och biter tag i min fötter!!!

Du jag behövde din bakhjälp idag!
Men du är inte här... suck!

De finns inge jäst här så jag använde bakpulser... och annat som jag hittat på..
jädra kanelbullar... sprängdeg!


Love you!