söndag 2 augusti 2009

Skit dag!!

Vaknade med världens depp... somnade sådär tjugo i fem av ångest och allmän depp... Tur zeb var här och myste med mig när jag vaknade.
Vi åkte in till farmor och ordande med vilka pajer som ska bakas till min fest, och sen åkte vi hem och han lekte med brorsan sin, och världens bästa Anna kom, för hon är jobbig när jag mår dåligt, men det tackar jag henne för i slutändan.
Hon ringer och ringer och ringer och jag trycker bort bort bort, Tillslut får hon nog och åker hit.
Jag är så jävla tjurig och tror att jag kan klara mig själv och är rädd att tala om att jag mår dåligt eller be om hjälp!... Men idag har Anna varit här hela dagen och varit med mig, sen på kvällen kom Franne hit oxå och jag lagade kycklinggratäng och ris och shokladmuffins med marshsmallows på till efterrätt..
Tack Anna för att du är så jobbig :p


/C

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är som mig du..fast ja har på ljudlös ist för att trycka bort.. Ska minsann ringa dig jag när jag kommer från jobbet...! PUSS