tisdag 11 augusti 2009

Lite gjort idag iaf.

Vaknade med att zeb hoppade upp i sängen och gav mig världens blötaste puss.. heh! Så vi gick ut och skulle ta en prommis, men då när ja öppnade dörren så stog hans bror(som bor i huset breve) på bron, så då fick dom leka lite istället...:)
Sen åkte jag ner till Linda och drack lite kaffe.. :), efter de åkte jag hem och klippte gräsmattan, vilket inte är det lättaste då det är massa sten här, men nu när ja kom hem efter att ha vare hos pernilla och hämta tältet, så hade min otroligt braiga hyresvärd klippt bort de, och dessutom har han klippt ner det väldigt vildvuxna gräset framför vägen mot stallet, bra det, då kan alla bilar som kommer på lördag ha nånstans att parkera.. :)
Nu ska jag baka chokladmuffins med marshsmallows på åt han :)!!

Kram på er /C

Inga kommentarer: