torsdag 6 augusti 2009

Ett stort tack

till min underbara vänner, ni är bäst... :)
Det har blivit en del av det goda denna vecka... :)
Söndagkväll gick jag ut på altanen för att röka en kvällscigg innan det var dax för sängen, men då kom grannen och hans tjej förbi och frågade om jag ville ha en virre, men det dricker jag inte så jag valde att bjuda dom på vin istället.. :) Sen kom Stefan förbi oxå (sonen till dom jag hyr av).
Måndag förmiddag kom Anna hit och vi drack kaffe och senare på kvällen kom vi på den briljanta iden att vi skulle plocka alldeles för många liter blåbär... :) hehe!! Sen kom Linda och vi drack vin och irisch coffe...:) Sen natt igen...:)
Tisdag, så var jag med linda hela dagen sen gjorde Hanna slingor på mig, sen var det dax för grillning hemma hos mig med Hanna och Linda, och naturligtvis ett antal flaskor vin.. heheh!!
Nu är det onsdag kväll/natt och jag har varit hos Verre men nu sitter jag och Linda med varsit vinglas i handen, men nu är det dax för sängen... :)

Näe jag är inte alkoholist, jag har bara semester..

Och jag är starkare än dig, sådeså!!!!!!!
/C

Inga kommentarer: