lördag 24 april 2010

Mysigt

Hej alla =)
Här i veckan var jag och hälsa på Lille Alfred :) Han är ju bara så söt :) Han somnade i min famn lille man, så mysigt att snusa på bäbis =)
Har jobbat hela veckan och då händer inte så mkt, är sjukt mycket att göra, så fritiden sover jag mest :) hihi!
Igår innan Så ska det låta, så bakade jag jätte goda äppelmuffins med smultäcke på!


Nu ska jag dricka lite kaffe, och dammsuga... Sen blire Birsta och köpa en present till Emil som snart fyller 6 år, stora killen.. Oj 6 år?! När blev han så stor? Han var ju nyss en liten bäbis som låg i min famn och sov.. Och Maja, vad hände med henne? 9 år snart! Herregud.. Kom ihåg när jag gick på gymnasiet och sa till min lärare, "Vet du?! Idag har jag blivit faster till en liten prinsessa"... och hon var så liten och sov i min famn hon med.. Jag börjar bli gammal... wow, men 26? Är inte det gammalt?, jag var ju nyss 14 år!... :)
Ikväll ska jag grilla med min vän Malin, och jag ska baka en äppelpaj med knäcktäcke och ta med... :) För den gillar hon! =)

Imorrn får jag mysbesök av bästa Camilla och otroligt söta Jamie! <3

Näe just det! Städa vare! =)
Hörs då!
/C

Inga kommentarer: