tisdag 20 april 2010

Jag är ju så himla dålig på de här med att blogga...
Har liksom inte nått vettigt att skriva...
Men ska försöka knåpa ihop nåt, igår var jag äntligen ledig efter 7 dagars arbetsvecka.. Började med att åka in till farmor och lämna lite medicin, Sen hämtade jag upp matilda och vi for på Birsta och hon tvingade mig köpa ett linne med cupcakes på ;D Sen for vi över på Boom, för Jocke behövde smakråd, Kanon fin soffa blev det! Sen avslutade vi mcdonalds trippen med Donken...
Sen for jag ut till Pappa i stugan och tog en kopp kaffe och sen till mamma så klart.. Varje dag dricker jag kaffe hos mamma klockan åtta nästan :)!

Idag vaknade jag med tuppen, halv åtta... Nu ska jag städa lite, packa lite.. för sen kommer Emma gumman hit, vi ska mysa här på altanen sen ska jag iväg till Hanna och Birsta för en klippning... är ju på tiden, har inte klippt mig sen i Aug.

Igår gick Anna och Frannes bf ut.. anna skulle iväg till Barnmorskan nu, så få de vad dom säger, men jag tror att den kommer stanna tills på Lördag :) Lille skrutten, som man har fått äran att vara gudmor till ! =)

Näe nu ska jag städa undan lite här, så kanske jag skriver nå mer intressant en annan dag! =)/C

2 kommentarer:

Camilla & Jamie sa...

vi ses gärna på söndag fm:) love ou

Camilla & Jamie sa...

de kommer bli en toppen söndag.. vi kommer ut på morgonen;) så vi kan mysa många timmar <3 puss