måndag 22 mars 2010

Upp till er...

Det här är min blogg, och det innebär att jag skriver vad jag vill..

Jag har inte mått så bra senaste tiden Har funderat på att flytta, och inte ens kunnat vara så stark att ens ta ett beslut, men igår så åkte jag och pappa och kollade på lägenheten..
De är en 2:a på 76 kvm, allt är totalrenoverat. Den ligger i ett flerfamiljshus så man får huskänslan iaf...
Många av er kanske tycker att det är konstigt att jag väljer att flytta då ja skrev för några månader sen att jag trivdes såå bra här.... Det har hänt en del på väge, och mer än så behöver jag inte säga.

Men hur som helst så var jag och pappa och kollade på lägenheten, och han tyckte att den var så fin, Och den är gjord alldeles i min smak, med stort kök och en köksö på hjul =)! Så vi ringde dit mamma oxå som redan hade sett den, så vi frågade om jag fick ta lägenheten... med tanke på att jag har 3 månaders uppsägningstid Och det gick bra... Så 1/6 får jag den nya lägenheten...
Efter lägenheten åkte jag och pappa och köpte pizza, och pratade massa, och han sa att farmor var så lycklig... så jag var bara tvungen att åka dit..

Åkte dit, och hon har vare så Orolig för mig, för hon sa "Gud vad skönt att se dig le igen, jag har märkt att du mått dåligt, och ingen kan hjälpa dig, du har suttit ensam i din stuga och inte vela göra någonting"
Vi drack kaffe och massa småkakor som vanligt, och när jag skulle gå så gav hon mig världens jätte kram och sa "Nu kommer allt ordna sig för dig igen lillgumman" Det är ju så att man bli rörd.

Strax ska jag gå och säga upp mitt hyresavtal på den här stugan ska bara gruva mig lite mer först!! ../C

2 kommentarer:

Johanna sa...

Nu fick jag lite tårar då jag läste ditt inlägg. Vad gulligt av din farmor. Kram johanna


www.johannawistrom.blogspot.cm

martin sa...

Vilket sjukt underbart inlägg. Det var u ett tag sedan du skrev detta men det gör ju inget värmen i dom orden som står försvinner ju aldrig. Hoppas allt blev bra med flytt och sånt.