fredag 12 mars 2010

Fick ett nytt kylskåp idag...

... och jag stog och skurade bakom gamla kylen, så kom killarna med kylskåpet och jag var seg så dom fick stå och hålla i det i säkert 10 minuter, jag sa att dom fick ställa ner det, men dom behövde inte sa dom.
Den ena var Lelle, ganska lång och grov kille... sen på den andra sidan var det en liten kille i min längd typ... Åh stackars liten tänkte jag... !!! Men kan lova att Lelle var betydligt rödare i ansiktet än den lilla killen... och efter en stund kläcker han ur sig, jamen de där är vardagsmat för mig, jag ska ju tävla om 2 veckor, jag tar ju 147kg i bänkpress... :) Men dåså!, hur vare med fördommar nu igen?!

Har jobbat idag, började 08:30 skönt med sovmorgon!.. Men har vare dödstrött hela dan på jobbet!! :(
Har vare till mamma nu och drucki kaffe och ätit arraksbollar! Och pussas med min stora kärlek Zeb, Han har fyra ben och han är svart och brun!

Näe nu ska jag se på fortsättningen av Let´s dance, sen sova!! =)

Inga kommentarer: