tisdag 15 september 2009

Lite väl behövlig ledighet :)

Efter jobb Lördag och Söndag så har jag nu vare ledig Måndag och Tisdag... :)
På söndag morgon åkte mamma och Bill till finland med HSB båten, så jag bodde hos mamma en natt med zebbis.. Vi myste och var ute på promenader, tog det lugnt hemma där och jag tvättade massa tvätt åt mig själv... :) Vid sju begav vi oss till Linda och blev bjuden på middag.. Körde hem zeb 1 timme innan mamma skulle anlända eftersom linda ville att vi skulle dricka vin... Så tillbaka till Linda och drack vin, och vi fick sällskap av Erik och Petter oxå, det var trevligt att prata lite gamla minnen .. hehe! Men på natten fick jag nattsjukan, vaknade mitt i natten och kände mig febrig, var snorig som en hel snormaskin, kunde knappt andas, ont i halsen som fan, Men vaknade pigg och utvilad.
Idag på förmiddagen åkte Linda och jag på Birsta, Jag köpte en kaffekokare (en sån där man kokar kaffe i, som piper när den är klar... Den heter visst pip-Johanna sa farmor, hur som helst så är det babyrosa... ) :) Sen gick vi på cubus och jag såg en jätte fin morgonrock som jag ville ha, en babyrosa i microfleece.
Efter visiten, så kom min älskade Emma och åt lunch hos mig, innan hon skulle vidare på jobb.. och då for jag till farmor och sa att jag så gärna ville ha den rosa morgonrocken, oc det fick jag snäll som hon är, vi tog en tur på farfars grav oxå innan birsta och inköp av morgonrocken, som jag förvörigt har på mig nu :D Den är sååå fin =)!


Näe nu lite grönt te som ska va bra mot förkylning sen sova.



/C

1 kommentar:

R sa...

Jaaaa ä lyyycklig ja ja äää lyyyyycklig för jag är lycklig måndag,tisdag,onsdag,torsdag,fredag lööööööööööööördag....söööndag!

hihi!!

puss på dig!