måndag 29 juni 2009

Bra start

På veckan...
Iofs så sov jag dåligt, drömde att mammas man hade sålt hunden till en knarkare för 100 kronor, och han var arg för att jag vägrade släppa ifrån mig... var helt förstörd när jag vaknade..
Men sen jobbade jag 7-16, och väl hemma kom min Madde, som är hemma från nyköping, vi grillade och åt jordgubbar och glass.. Sen tog vi en impulstur till Birsta, och jag köpte en jätte fin turkos tunika från Bondelid, en parfym till mamma (var tvungen, för det är hennes favorit och den var på rea), mascara och body lotion till mig.. och avslutade på waynes och en ice frappe... GOTT !! och hur kul är det inte, alltså när jag och madde var i grekland så drack vi det varje dag, och jag såg folk med en speciell mugg, och jag ville så gärna ha en sån mugg jag med, och jag fick tag i en sista dagen på flygplatsen... :D och just en sån mugg hade dom på waynes idag.. :) Ska spara den för all evighet..
Nu sitter jag i soffan och kollar på allsång på lisseberg.
Imorgon ska ja måla klart mitt altanräcke, bara några pelare kvar nu.
Ha en trevlig kväll!


Muggen jag bara skulle ha.


Madelene.

/C

1 kommentar:

Madelene sa...

Jag är glad att du fick din mugg gumman!! Vilken snyggo.bild du hade hittat på mig med ;D Pusssss